Presentació que recull els principals continguts de l’informe Oportunitats Educatives a Barcelona 2016 , entre d’altres, els 17 reptes de ciutat i les 16 orientacions de política pública per fer-hi front.
Presentació que recull els principals continguts de l’informe Oportunitats Educatives a Barcelona 2016 , entre d’altres, els 17 reptes de ciutat i les 16 orientacions de política pública per fer-hi front.
Nota de premsa de la presentació de l’informe Oportunitats Eductives a Barcelona 2016 enviada als mitjans per part del departament de Premsa de l’Ajuntament de Barcelona.
Presentació que es va fer servir en la roda de premsa de presentació de l’Informe Oportunitats Educatives a Barcelona 2016. La presentació està estructurada a partir dels 17 reptes que identifica l’informe i conté les principals dades diagnosticades en cada una de les etapes educatives o àmbits educatius.
L’informe fa una anàlisi de la situació de l’educació de la infància i l’adolescència a Barcelona en sentit ampli. Fa una diagnosi global de la situació de l’educació dels infants i adolescents; identifica els principals reptes de ciutat en aquest àmbit, proposa línies d’orientació de política pública, descriu experiències rellevants i apunta les línies necessàries per aprofundir en la diagnosi en properes edicions.
Els infants tenen reconeguts uns drets de ciutdania que, sovint, no es compleixen. El dret al joc, el dret a la salut, al màxim desenvolupament i aparticipar i ser escoltat són alguns d’ells.
En aquest vídeo en podreu conèixer més detalls, escoltar què en pensen els nens i nenes, i nois i noies i també l’opinió del pedagog Francesco Tonucci, l’arquitecta i urbanista Itziar González i el periodista Carles Capdevila, tots els participants en la jornada ‘El dret dels infants a la ciutat’.
Cuestionario, en versión papel y en castellano, de la encuesta de bienestar subjetivo del proyecto “Hablan los niños y niñas de Barcelona”.
Qüestionari, en català i versió paper, de l’enquesta de benestar subjectiu del projecte “Parlen els nens i nenes de Barcelona.
Fitxa tècnica del qüestionari de l’enquesta de benestar subjectiu realitzada durant el curs 2016-2017, en el marc del programa “Parlen els nens i nenes: el benestar subjectiu de la infància a Barcelona”.
Fitxa tècnica de la mostra de l’enquesta de benestar subjectiu realitzada durant el curs 2016-2017, en el marc del programa “Parlen els nens i nenes: el benestar subjectiu de la infància a Barcelona”.
Per què una Barcelona més adequada per créixer i viure-hi la infància i l’adolescència és una ciutat millor per a tothom? Aquesta i altres preguntes formula el periodista Carles Capdevila al pedagog italià Francesco Tonucci en el marc de la joranda ‘El dret dels infants a la ciutat’ coorganitzada per l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona i l’IMEB.
Diàleg de nois i noies de quatre centres educatius implicats en el Programa ‘Camí escolar, espai amic’ amb Francesco Tonucci, Itziar Gonzàlez i Miquel Àngel Essomba en el marc de la joranda ‘El dret dels infants a la ciutat’ coorganitzada per l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona i l’IMEB.
Com transformar la ciutat perquè sigui millor per als infants i adolescents? El pedagog italià expert en infància i ciutat, Francesco Tonucci, i l’arquitecta i urbanista, Itziar Gonzàlez, debaten sobre els reptes de la ciutat per ser més amigable amb la infància en el marc de la jornada ‘El dret dels infants a la ciutat’.
Entrevista a la directora de l’Institut Infància i Adolescència, Maria Truñó, al programa Verd Primera de Betevé, en motiu de la realització de la Jornada “El dret dels infants a la ciutat: millorem el nostre espai públic”.
Memòria d’activitats de l’Institut Infància i Adolescència corresponent a l’any 2016.
Nota de premsa sobre la jornada ‘El dret dels infants a la ciutat. Millorem el nostre espai públic’, que ha comptat amb la participació de més de 300 persones.
Document de treball elaborat per l’Institut Infància i Adolescència (2016) amb l’objectiu d’emmarcar el debat, apuntar escenaris d’oportunitat i fer propostes de treball per tal d’acompanyar l’Ajuntament de Barcelona en l’impuls proactiu, sistemàtic i transversal, de projectes i canals de participació per infants i adolescents.