Barcelona dona resposta a l’Agenda dels infants: document conjunt de totes les respostes

2025 Resum executiu

Document de resposta dels òrgans socials i polítics que s’han reunit amb l’Altaveu d’Infants de la Ciutat per dialogar al voltant de l’Agenda dels Infants. És la resposta escrita i ampliada del que els representants socials i polítics van explicar a l’Altaveu d’Infants de la Ciutat en l’acte de resposta i cloenda del grup el 4 d’abril de 2025 al Centre Cívic Can Felipa. Aquesta resposta és la cloenda a un seguit de diàlegs per aconseguir compromisos de millora del benestar de la infància.

Arxius vinculats

Projecte relacionats

Altaveu d’Infants, els nens i nenes de Barcelona prenen la paraula

OBERT des de 2023 (1a edició, 2018-2020) | L’Altaveu d’Infants de la Ciutat és un grup d’una trentena de nois i noies d’entre 11 i 12 anys de tots els districtes de Barcelona. L’objectiu del grup és donar a conèixer l’Agenda dels infants i obrir diàlegs amb agents polítics i socials de la ciutat de Barcelona al voltant de les demandes i propostes dels nens i nenes per millorar el benestar de la infància.

Projecte relacionats

Programa relacionat

Programa relacionat

Participació de la infància i l’adolescència

A través de la línia de treball de “Participació dels infants i adolescents: les veus que hem d’escoltar i tenir en compte” acompanyem l’administració en projectes i canals de participació dels nens, nenes i adolescents.