• ca
  • es
  • en
Netejar cerca
  • BlueSky
  • BlueSky

Subscriu-te al butlletí

Institut infància i adolescència
  • L’Institut
    • Qui som?
    • Equip
    • Què fem?
    • Com ho fem?
    • Transparència
    • Contacte
  • Programes
  • Projectes
  • Blog
  • Notícies
  • Mediateca
  • Butlletins

Blog

Què passa quan preguntes a 4.000 nois i noies “com estàs”?

17/07/2017 Joana Pagès, Natàlia Gonzàlez

Com estàs? És una pregunta que fem al nostre entorn i que també ens fan sovint. No sempre és una qüestió fàcil de respondre. En Carles Capdevila comentava que és “la pregunta més difícil” i…

Avaluar per mesurar el retorn social: el cas de camins escolars i patis oberts

13/06/2017 Enric Saurí Saula

El perquè: avaluar per assegurar que l’acció pública té impactes positius Des de fa anys la ciutat de Barcelona té en funcionament els programes ‘Camí Escolar, espai amic’ i ‘Patis escolars oberts al barri’. Aquests programes,…

Mirada àmplia, coresponsabilitat i inversió per fer front als 17 reptes educatius de Barcelona

12/06/2017 Elena Sintes

Article publicat a Educa.barcelona Barcelona té una sèrie de reptes a assolir si vol generar igualtat d’oportunitats educatives per als seus infants i adolescents; ja que, a dia d’avui,  persisteixen les desigualtats educatives des de…

Pacte per a la Reforma Horària: una oportunitat de millorar la vida d’infants i adolescents

01/06/2017 Elena Sintes

Són raonables els horaris dels infants i adolescents? Tenim un greu problema d’horaris. L’actual organització horària genera moltes dificultats per combinar la vida personal, familiar, professional i de relació so­cial, així com conseqüències nefastes en…

Política de rendes: on queda la infància?

15/05/2017 Maria Truñó

Article publicat a El Diari de l’Educació Fa temps que ho sabem i se’n parla: les desigualtats socials creixen i ho fan especialment en l’etapa vital estratègica de la infància. Al voltant de 3 de…

Les dades sobre infància que caldria recopilar a Catalunya

05/05/2017 Laia Pineda

Tenim els indicadors necessaris per seguir les polítiques d’infància que es desenvolupen a Catalunya? Tenim els indicadors que calen per avaluar-ne els resultats? Coneixem prou bé la situació de la infància i l’adolescència? Coneixem l’opinió…

Iniciem una sèrie d’informes periòdics sobre l’educació a Barcelona

21/04/2017 Elena Sintes

El món de l’educació està en plena efervescència: la comunitat educativa s’ha proposat impulsar la transformació educativa obrint debats arreu sobre l’educació d’avui i de demà. Però, com ha de ser aquesta transformació? El debat…

El projecte sobre Benestar subjectiu, molt més que una enquesta

20/04/2017 Laia Curcoll

 “La vida és plena d’alternatives, reflexiona”. Aquesta frase en un collage de mans de cartolina de diferents colors o un mural sobre els drets dels infants són alguns dels treballs que l’equip d’enquestadors del projecte…

Infants i adolescents, el col·lectiu més castigat per la pobresa i l’exclusió social a Catalunya

03/04/2017 Laia Pineda, Pol Maceira

Les últimes dades publicades de l’Enquesta de Condicions de Vida indicaven una lleu reducció de les taxes de pobresa i exclusió per al conjunt de la població i també, tot i que molt lleu, per…

12 aportacions perquè les noves Glòries siguin un espai adequat als adolescents

21/03/2017 Elena Guim

Com poden els adolescents desenvolupar les seves capacitats creatives al carrer? Com ha d’afavorir l’espai públic les seves necessitats de trobada i joc, i, alhora, afavorir la convivència amb la resta de la ciutadania? Aquestes…

< 1 … 7 8 9 10 >
  • Segueix-nos a Twitter

    Tweets by InstInfancia
  • Inscripció butlletí
Institut infància i adolescència Institut infància i adolescència

info@institutinfancia.cat

93 002 32 55

X @InstInfancia

BlueSky @institutinfancia.cat

  • Qui som?
  • Equip
  • Què fem?
  • Com ho fem?
  • Butlletins
  • Contacte

Els continguts d'aquest web estan subjectes a una llicència de Creative Commons si no s'indica el contrari Creative Commons logo

  • Avís legal i política de privacitat
  • Accessibilitat
  • Política de cookies
Institut infància i adolescència
Gestionar el consentiment

Aquesta web utilitza cookies no exceptuades, cookies pròpies i de tercers amb l’objecte d’identificar les preferències i hàbits de navegació dels usuaris i per oferir una millor experiència.

Pot consultar les polítiques de cookies en aquest enllaç.

A continuació, pot seleccionar les cookies que s’habilitaran a la web en funció de les seves preferències.

Funcional Sempre actiu
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferències
L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
Estadístiques
L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només per a aquest propòsit normalment no es pot utilitzar per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Gestiona les opcions Gestiona els serveis Gestiona {vendor_count} proveïdors Llegeix més sobre aquests propòsits
Veure preferències
{title} {title} {title}