Document de treball elaborat a partir de les visites a les 40 àrees de joc que l’Ajuntament de la ciutat té previst remodelar el 2018, que fa propostes de millora en base a 12 reptes identificats.
Document de treball elaborat a partir de les visites a les 40 àrees de joc que l’Ajuntament de la ciutat té previst remodelar el 2018, que fa propostes de millora en base a 12 reptes identificats.
Avaluació del programa Camí escolar, espai amic. Informe d’avaluació i proposta d’eines per a un posterior seguiment i avaluació continuada.
Aquest document és un resum executiu de l’informe d’Avaluació del programa Audiència Pública de Nois i Noies de Barcelona, en què s’inclouen els aspectes principals de la diagnosi i també dels reptes i les propostes de transformació.
Informe d’avaluació sobre el programa Audiència Pública de Nois i Noies de Barcelona, amb diagnosi, reptes, orientacions i propostes de transformació.
Document que recull 24 consideracions sobre l’espai públic amb perspectiva d’infància i adolescència, elaborat pel Grup Transversal Espai públic, infància i adolescència de Barcelona, coordinat per l’Institut.
Reportatge elaborat i emès al programa InfoK, l’informatiu de TV3 dirigit a infants i adolescents, sobre el projecte de Benestar subjectiu de la Infància a Barcelona.
Nota de premsa emesa per l’Ajuntament de Barcelona i l’Institut Infància i Adolescència, en què s’explica el projecte de Benestar subjectiu de la infància a Barcelona.
Presentació que recull els principals continguts de l’informe Oportunitats Educatives a Barcelona 2016 , entre d’altres, els 17 reptes de ciutat i les 16 orientacions de política pública per fer-hi front.
Nota de premsa de la presentació de l’informe Oportunitats Eductives a Barcelona 2016 enviada als mitjans per part del departament de Premsa de l’Ajuntament de Barcelona.
Presentació que es va fer servir en la roda de premsa de presentació de l’Informe Oportunitats Educatives a Barcelona 2016. La presentació està estructurada a partir dels 17 reptes que identifica l’informe i conté les principals dades diagnosticades en cada una de les etapes educatives o àmbits educatius.