La cinquena edició de L’informe Oportunitats Educatives elaborat per l’Institut Metròpoli per l’Ajuntament de Barcelona té com a objectiu principal analitzar com les polítiques educatives implementades a la ciutat.
La cinquena edició de L’informe Oportunitats Educatives elaborat per l’Institut Metròpoli per l’Ajuntament de Barcelona té com a objectiu principal analitzar com les polítiques educatives implementades a la ciutat.
Adaptación para niños y niñas del informe sobre violencia entre iguales, suicidio y abuso de las pantallas que la Xarxa dels Drets de la Infancia dirigió al Comité de los Derechos del Niño de las NNUU. La adaptación incluye un apartado para explicar a los niños y niñas los tipos de violencia y saberlos identificar, así como recomendaciones sobre qué pueden hacer en caso de sufrir violencia o conocer a algún niño o niña que está sufriendo.
Adaptació per infants de l’informe sobre violència entre iguals, suïcidi i abús de les pantalles que la Xarxa dels Drets de la Infància va adreçar al Comitè dels Drets de l’Infant de les NNUU. L’adaptació inclou un apartat per explicar als infants els tipus de violència i saber-los identificar, i també recomanacions sobre què poden fer en cas de patir violència o conèixer algun infant que n’està patint.
Informe que analitza com ha evolucionat la desigualtat socioeconòmica i la pobresa dels infants de la ciutat de Barcelona en un context marcat per la recuperació econòmica postpandèmica i per la inflació.
Aquest document és una actualització del Pla d’infància de Barcelona 2021-2030 pel període 2024-2027.
Informe de recerca en el qual es recullen set criteris de disseny per a donar resposta a les necessitats de joc i trobada dels nois i noies adolescents a l’espai públic, acompanyats de suggeriments d’elements clau per a satisfer-los.
Informe que sistematitza l’evidència disponible i es fa ressò dels debats més rellevants entorn el benestar digital de la infància i l’adolescència. L’informe planteja 5 reptes i proposa 9 oportunitats per a millorar el benestar digital de nens, nenes i adolescents.
L’informe de recerca “Altaveus d’Infants a les Escoles: construint espais de diàleg dels infants amb la seva comunitat educativa per millorar el benestar dels nens i nenes” és el document en el qual es recullen tots els aprenentatges extrets d’aquesta experiència de participació vinculada al programa Parlen els nens i nenes.
Informe que fa una radiografia de l’estat de la infància i l’adolescència a la ciutat de Barcelona a partir de l’anàlisi de més de 200 indicadors endreçats a partir de 6 dimensions de la vida d’un infant. El principal valor de l’informe és la seva mirada transversal i evolutiva.
L’Agenda dels infants (2a edició) és el document que recull les demandes, propostes i idees dels nens i nenes de la ciutat de Barcelona per millorar el benestar de la infància.
Versión completa en español de la Agenda de los niños y niñas (2ª edición). Es el documento que recoje las demandas, propuestas e ideas de los niños y niñas de la ciudad de Barcelona para…
Complete version in Spanish of the Children’s Agenda (2nd edition). It is the document that collects the demands, proposals and ideas of the boys and girls of the city of Barcelona to improve the childhood well-being.
Informe que presenta el procés de recerca del programa Parlen els nens i nenes que fa possible l’actualització i millora de l’Agenda dels infants (2a edició).
Versió en lectura fàcil de l’Agenda dels Infants (2a edició) elaborada per facilitar la difusió de l’Agenda a les persones amb dificultats lectores.
Traducción al castellano de la versión en lectura fácil de la Agenda de los Niños y Niñas (2ª edición) elaborada para facilitar la difusión de la Agenda a las personas con dificultades lectoras.
English translation of the easy-to-read format of the Children’s Agenda (2nd edition) prepared to make it easier for people with reading difficulties to read the Agenda.