Aquesta infografia resumeix la situació dels infants i adolescents més enllà del temps escolar, a partir de les dades analitzades en l’Informe d’Oportunitats Educatives de la infància i l’adolescència a Barcelona 2018-2019. La infografia mostra quins són els reptes educatius més enllà del temps escolar, així com les dades més importants d’aquest període, les experiències rellevants que s’han posat en marxa a la ciutat i els principis de política local educativa.
Infografia Reptes en l’educació a Barcelona més enllà del temps escolar
Related files
![](https://institutinfancia.cat/wp-content/uploads/2019/05/InfografiaOporEduPetitaInfancia-1-767x432.jpg)
Infografia Reptes en l’educació de la petita infància a Barcelona
Aquesta infografia resumeix la situació de la petita infància a Barcelona, a partir de les dades analitzades en l’Informe d’Oportunitats Educatives de la infància i l’adolescència a Barcelona 2018-2019. La infografia mostra quins són els…
![](https://institutinfancia.cat/wp-content/uploads/2019/05/InfografiaOporEduP3aESO-1-767x432.jpg)
Infografia Reptes en l’educació a Barcelona de P3 fins a 4rt d’ESO
Aquesta infografia resumeix la situació dels infants de P3 fins a 4rt d’ESO a Barcelona, a partir de les dades analitzades en l’Informe d’Oportunitats Educatives de la infància i l’adolescència a Barcelona 2018-2019. La infografia…
![](https://institutinfancia.cat/wp-content/uploads/2019/05/InfografiaOporEduPostobligatoria-4-767x432.jpg)
Infografia Reptes en l’educació a Barcelona: secundària postobligatòria
Aquesta infografia resumeix la situació dels adolescents en el secundària postobligatoria a Barcelona, a partir de les dades analitzades en l’Informe d’Oportunitats Educatives de la infància i l’adolescència a Barcelona 2018-2019. La infografia mostra quins…
![](https://institutinfancia.cat/wp-content/uploads/2019/07/InformeOporEduMediateca.jpg)
Informe Oportunitats Educatives de la infància i l’adolescència a Barcelona 2018-2019
Aquest informe presenta una radiografia àmplia de la situació de l’educació de la infància i l‘adolescència de la ciutat de Barcelona. Es tracta de la segona edició d’aquesta anàlisi, i dona continuïtat a l’informe Oportunitats educatives a Barcelona 2016: l’educació de la infància i l’adolescència a la ciutat.
![](https://institutinfancia.cat/wp-content/uploads/2019/05/ResumOporEdu18-19-767x432.jpg)
Resum executiu de l’informe Oportunitats Educatives a Barcelona 2018-2019
Presentació que recull els principals continguts de l’informe Oportunitats Educatives de la infància i l’adolescència a Barcelona 2018-2019: presentació, objectius i metodologia, el context socioeconòmic de la infància i l’adolescència a la ciutat i els reptes i…
![](https://institutinfancia.cat/wp-content/uploads/2020/06/201907_np_oportedu-767x432.jpg)
NP: Augmenta el nombre de graduats en ESO i els infants menors de 3 anys escolaritzats a Barcelona
Nota de premsa per presentar l’informe d’Oportunitats educatives de la infància i l’adolescència a la ciutat 2018-2019.
![](https://institutinfancia.cat/wp-content/uploads/2019/05/ResumenOporEdu18-19-767x432.jpg)
Resumen ejecutivo del informe Oportunidades Educativas en Barcelona 2018-2019
Presentación que recoge los principales contenidos del informe Oportunidades Educativas de la infancia y la adolescencia en Barcelona 2018-2019: presentación, objetivos y metodología, el contexto socioeconómico de la infancia y la adolescencia en la ciudad…
Related projects
![](https://institutinfancia.cat/wp-content/uploads/2016/11/OportEdu2018_200-767x767.jpg)
Educational opportunities in Barcelona
OPEN SINE 2016 | This programme offers a diagnosis of the situation of education in the city of Barcelona, identifying the main challenges and action proposals for local education policies.
Related program
![](https://institutinfancia.cat/wp-content/uploads/2021/06/educacions-quadrada-767x767.jpg)
Education
Educational Opportunities for Children and Teenagers in Barcelona is a line of work that aims to provide elements for the situation assessment of education in the city of Barcelona, while identifying challenges and action proposals for local policy.