L’objectiu d’aquest document és aportar orientacions i sistematitzar el disseny del projecte educatiu de pati. És un document pràctic, acompanyat de breus reflexions pedagògiques
The Media Library files are mainly in Catalan and so are their descriptions. Only the descriptions of documents available in English have been translated into English.
L’objectiu d’aquest document és aportar orientacions i sistematitzar el disseny del projecte educatiu de pati. És un document pràctic, acompanyat de breus reflexions pedagògiques
Document que conté orientacions didàctiques per a la visita de l’exposició sobre l’Agenda dels infants.
Materials per cointerpretar l’Enquesta de Benestar Subjectiu de la Infància a Barcelona 2021 i fer propostes de millora del benestar, de cara a la 2a edició de l’Agenda dels infants, en el marc del programa Parlen els nens i nenes.
Desplegable amb el mapa de les 27 millors àrees de joc de la ciutat i l’explicació de com Barcelona ha anat transformant el seu espai públic per oferir cada vegada més i millors oportunitats de joc.
En aquest article es tracta la situació dels infants després de l’acabament de les relacions informals dels progenitors. Així doncs, s’analitzen els problemes que plantegen la paternitat i la maternitat en aquesta situació i, en…
Guia de cocreació per la implicació dels infants i la comunitat educativa en la transformació del pati de l’escola. Guia elaborada per l’Institut Infància i Adolescència per encàrrec de l’Ajuntament de Barcelona
Fitxa tècnica amb tots els detalls de l’Enquesta de Benestar Subjectiu de la Infància de Barcelona.
Guia de cocreació per ajudar a sistematitzar la participació de la comunitat educativa en els processos de trasnformació dels seus entorns escolars. És una guia per encàrrec del Departament de Barris Educadors de l’Ajuntament de Barcelona.
Eina per cocrear espais lúdics amb infants i adolescents a l’aire lliure, elaborada a partir del procés de cocreació de 2 parcs de Barcelona en el marc de l’elaboració del Pla del joc a l’espai públic de Barcelona.
Guia didàctica per treballar a l’aula els primers resultats de l’enquesta de benestar subjectiu del programa “Parlen els nens i nenes”.