Informe que analitza com ha evolucionat la desigualtat socioeconòmica i la pobresa dels infants de la ciutat de Barcelona en un context marcat per la recuperació econòmica postpandèmica i per la inflació.
The Media Library files are mainly in Catalan and so are their descriptions. Only the descriptions of documents available in English have been translated into English.
Informe que analitza com ha evolucionat la desigualtat socioeconòmica i la pobresa dels infants de la ciutat de Barcelona en un context marcat per la recuperació econòmica postpandèmica i per la inflació.
Aquest document és una actualització del Pla d’infància de Barcelona 2021-2030 pel període 2024-2027.
Guia pràctica per elaborar un pla local d’infància i adolescència (PLIA) per millorar-ne les seves vides i garantir millor els seus drets. La guia incorpora un marc conceptual i jurídic, els passos per elaborar un…
Document que s’adreça a tots els nens i nenes de la ciutat i és la resposta que fa l’Ajuntament a les demandes de l’Agenda dels Infants.
Nota de premsa que explica l’actualització del Pla d’Infància per al període 2024-2027 elaborat tenint en compte les demandes i propostes dels nens i nenes de la ciutat.
En aquest document de treball es recull tant el marc conceptual com les conclusions de la Taula d’adolescència i espai públic, sintetitzades en forma de 14 reptes per a la ciutat.
Informe de recerca en el qual es recullen set criteris de disseny per a donar resposta a les necessitats de joc i trobada dels nois i noies adolescents a l’espai públic, acompanyats de suggeriments d’elements clau per a satisfer-los.
Capítol de l’Anuari 2024 de l’Institut Metròpoli dedicat a explicar quin és l’impacte de la privació material i l’origen familiar en el benestar dels nens i nenes.
Informe que sistematitza l’evidència disponible i es fa ressò dels debats més rellevants entorn el benestar digital de la infància i l’adolescència. L’informe planteja 5 reptes i proposa 9 oportunitats per a millorar el benestar digital de nens, nenes i adolescents.
Document de treball en què s’explica com s’han desenvolupat metodològicament els Altaveus d’infants a les escoles, dins del programa de recerca i participació “Parlen els nens i nenes”.
Infographic poster containing the 11 demands on the Children’s Agenda for improving their well-being.
L’informe de recerca “Altaveus d’Infants a les Escoles: construint espais de diàleg dels infants amb la seva comunitat educativa per millorar el benestar dels nens i nenes” és el document en el qual es recullen tots els aprenentatges extrets d’aquesta experiència de participació vinculada al programa Parlen els nens i nenes.
Article acadèmic, publicat a la revista Sociedad e Infancias, que evidencia que per afavorir el benestar subjectiu de la infància des de les ciutats, cal que siguin segures i jugables per als nens i nenes en transició a la seva adolescència.
Informe que fa una radiografia de l’estat de la infància i l’adolescència a la ciutat de Barcelona a partir de l’anàlisi de més de 200 indicadors endreçats a partir de 6 dimensions de la vida d’un infant. El principal valor de l’informe és la seva mirada transversal i evolutiva.
Aquest document de treball recull el marc teòric de referència sobre la participació de la infància de l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona.
Una mirada específica del que demanen els nens i nenes de Barcelona a les escoles, a partir de l’Agenda dels Infants.