Trastorns, malestars i diversitat. Com abordem el TDAH?

2013 Informe

Recull de les ponències presentades en el marc de la jornada Trastorns, malestars i diversitat. Com abordem el TDAH?.
Aquests són els temes inclosos a la publicació:

  • Ciència i subjectivitat: el cas del TDAH
  • El trastorn per dèficit d’atenció amb hiperactivitat
  • Algunes Consideracions sobre el diagnòstic i els tractaments
  • La petita xarxa d’acompanyament: una experiència educativa per escoltar i tractar els problemes de regulació del comportament a l’escola
  • TDAH: ¿inquietuds o moviments? Nenes i nens o diagnòstics?
  • Drets dels infants i joves amb TDAH a l’escola
  • La disfunció cerebral mínima
  • Problemes de comportament a l’aula
  • Medicalització dels infants i joves: el cas del TDAH
  • Com adonar-se a temps d’escoltar als nens i adolescents hiperactius

La trobada va tenir lloc els dies 24 i 25 de gener de 2013 al Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona.

Arxius vinculats